http://ygt.ir
مجری برگزاری دوره های MBA و آموزش بورس در اصفهان 03136625130
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
پرداخت انلاین ثبت نام رایگان در همایش MBA ثبت نام همایش رایگان در بورس

آموزش خانه هوشمند


خانه هوشمند ، چاشنی منزل شما

 

 

ما بطور میانگین در هر روز بین 8 الی 12 ساعت از وقت خود را در منزل می گذرانیم. این مقدار برای خانم ها میانگین 10 الی 18 ساعت را در بر می گیرد که شامل بخش بزرگی از زندگی ماست. پس خانه ای که در آن زندگی میکنیم اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت.

با هوشمندسازی ساختمان خانه هایی که در آینده نزدیک با پرینتر سه بعدی  ساخته میشوند بسیار سریعتر و با کیفیت تر به مشتریان عرضه میشوند  و شرکت های هوشمند سازی به عنوان مشاور ، مجری و توزیع کننده محصولات خانه هوشمند افتخار دارند تا زندگی شما را در خانه محبوبتان شیرین تر کند.

خدمات شرکت هوشمندسازی ساختمان :

مشاوره رایگان

خانه هوشمند  فریتز، با استفاده از متخصصین با تجربه آماده ارائه مشاوره رایگان برای عزیزانی است که تصمیم به هوشمند سازی ساختمان خود دارند. شما میتوانید با ارسال درخواست مشاوره از شوروم دائمی شرکت فریتز دیدن کرده، با قابلیت های ساختمان هوشمند آشنا شوید و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید. همچنین همکاران ما منزل شما را بررسی کرده و با ارائه پیش فاکتور های قیمتی در سطوح مختلف، امکان تصمیم گیری راحت تر در باب هوشمند سازی منزلتان را برای شما فراهم می سازند.

اجرای هوشمند سازی ساختمان

10 سال تجربه در زمینه هوشمند سازی ساختمان های گوناگون، شرکت فریتز را به همراهی خوب در مراحل اجرای هوشمند سازی ساختمان شما تبدیل کرده است. ما از مرحله نظارت در سیم کشی و اجرای زیر ساخت تا نصب کلید های هوشمند و مراحل پایانی پروژه در کنار شما خواهیم بود. استفاده از کالای با کیفیت، نصب استاندارد تمامی تجهیزات و آموزش کامل به مصرف کننده از اصول اجرایی ما می باشد.

ارائه بهترین کالاهای اروپایی

خانه هوشمند فریتز، توزیع کننده انحصاری کمپانی لوکسون اتریش در ایران می باشد. از ابتدای فعالیت، هدف اصلی ما کاهش استفاده از کالاهای چینی و جایگزینی آنها با نمونه های با کیفیت اروپایی بوده است. همکاری با کمپانی های زنیو اسپانیا، ماکل ترکیه، لوکسون اتریش و … در راستای همین مهم بوده است.

همچنین در زمینه تجهیزات جانبی نیز ما بهترین ها را برای شما در نظر داریم. کمپانی iEast با راهکار های مختلف در زمینه تجهیزات صوتی و موسیقی ، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در خانه های هوشمند می باشد. کیفیت بالا و امکانات بی نظیر در کنار قیمت مقرون از ویژگی های این شرکت می باشد.

خدمات پس از فروش

استفاده از تجهیزات با کیفیت در ساختمان، نیاز به خدمات پس از فروش را به حداقل می رساند. ولی با این حال مهم ترین اصل در انتخاب یک شرکت خدمات پس از فروش می باشد. شرکت فریتز با ارائه گارانتی 2 ساله روی محصولات و خدمات پس از فروش 5 ساله، امنیت خیال را در استفاده از محصولات این شرکت برای شما فراهم می آورد.

 

آموزش

آموزش هوشمندسازی ساختمان از دیگر خدمات شرکت فریتز می باشد. به عنوان دفتر توزیع رسمی شرکت لوکسون در ایران، شرکت فریتز امکان برگزاری دوره های آموزشی رسمی این شرکت به همراه مدرک بین المللی را داراست . این دوره های آموزشی در 3 روز و 24 ساعت آموزشی برگزار می گردد که پس از شرکت در آن قادر خواهید بود اجرای یک پروژه هوشمند سازی ساختمان را به صورت کامل بر عهده بگیرید.